"აირმაქსი" არის ინტერნეტ ოპერატორი,რომელიც WIFI და ოპტიკურ-ბოჭკოვანი ტექნოლოგიის გამოყენებით საქმიანობას ახორციელებს იმერეთში, კერძოდ ზესტაფონის,თერჯოლის,ბაღდათის,ვანის,წყალტუბოს,ხონის,სამტრედიის,ხარაგაულის,ჭიათურის,საჩხერის რაიონებში და მიმდებარე სოფლებში. ჩვენ საშუალებას გაძლევთ მიიღოთ მაღალსიჩქარიანი ინტერნეტმომსახურეობა Ubiquiti,mikrotik,bdcom მოწყობილობების საშუალებით,რაც სტაბილური და მაღალსიჩქარიანი კავშირის გარანტიაა

Airmax.GE » სიახლე » TAO -бѓЎ бѓ’бѓђбѓњбѓЄбѓ®бѓђбѓ“бѓ”бѓ‘бѓђ
0

TAO -бѓЎ бѓ’бѓђбѓњбѓЄбѓ®бѓђбѓ“бѓ”бѓ‘бѓђ

    თარიღი: 14-02-2017, 17:37

 

 

 

бѓ’бѓ•бѓ?бѓњбѓ“бѓђ бѓ’бѓђбѓ›бѓќбѓ•бѓ”бѓ®бѓ›бѓђбѓЈбѓ бѓќбѓ— бѓ”.бѓ¬. „бѓ¤бѓђбѓ бѓЈбѓљбѓ? бѓ›бѓќбѓЎбѓ›бѓ”бѓњбѓ”бѓ‘бѓ?бѓЎ“ бѓ™бѓђбѓњбѓќбѓњбѓ›бѓ“бѓ”бѓ‘бѓљбѓќбѓ‘бѓђбѓЁбѓ? бѓЁбѓ”бѓЎбѓђбѓўбѓђбѓњ бѓЄбѓ•бѓљбѓ?бѓљбѓ”бѓ‘бѓ”бѓ‘бѓЎ бѓ“бѓђ бѓЎбѓђбѓ™бѓђбѓњбѓќбѓњбѓ›бѓ“бѓ”бѓ‘бѓљбѓќ бѓ¬бѓ?бѓњбѓђбѓ“бѓђбѓ“бѓ”бѓ‘бѓ”бѓ‘бѓЎ, бѓ бѓќбѓ›бѓ”бѓљбѓ?бѓЄ საქართველოს бѓћбѓђбѓ бѓљбѓђбѓ›бѓ”бѓњбѓўбѓ?бѓЎ бѓ?бѓњбѓўбѓ”бѓ бѓњбѓ”бѓў бѓ’бѓ•бѓ”бѓ бѓ“бѓ–бѓ” 7 бѓ—бѓ”бѓ‘бѓ”бѓ бѓ•бѓђбѓљбѓЎ გამოქვეყნდა бѓ“бѓђ бѓЁбѓ”бѓ”бѓ®бѓ”бѓ‘бѓђ бѓђбѓ®бѓђбѓљбѓ?, бѓ“бѓђбѓ›бѓђбѓўбѓ”бѓ‘бѓ?бѓ—бѓ? бѓ бѓ”бѓ’бѓЈбѓљбѓђбѓЄбѓ?бѓ”бѓ‘бѓ?бѓЎ бѓ“бѓђ бѓ•бѓђбѓљбѓ“бѓ”бѓ‘бѓЈбѓљбѓ”бѓ‘бѓ”бѓ‘бѓ?бѓЎ бѓ“бѓђбѓ¬бѓ”бѓЎбѓ”бѓ‘бѓђбѓЎ бѓђбѓ•бѓўбѓќбѓ бѓ?бѓ–бѓ”бѓ‘бѓЈбѓљбѓ? бѓћбѓ?бѓ бѓ”бѓ‘бѓ?бѓЎбѓ—бѓ•бѓ?бѓЎ, бѓ›бѓђбѓ— бѓЁбѓќбѓ бѓ?бѓЎ бѓ›бѓЄбѓ?бѓ бѓ” бѓ“бѓђ бѓЎбѓђбѓЁбѓЈбѓђбѓљбѓќ бѓ?бѓњбѓўбѓ”бѓ бѓњбѓ”бѓў бѓќбѓћбѓ”бѓ бѓђбѓўбѓќбѓ бѓ”бѓ‘бѓ?бѓЎбѓ—бѓ•бѓ?бѓЎ.
бѓЎбѓђбѓ›бѓ¬бѓЈбѓ®бѓђбѓ бѓќбѓ“, бѓђбѓ  бѓђбѓ бѓ?бѓЎ бѓ“бѓђбѓ™бѓќбѓњбѓ™бѓ бѓ”бѓўбѓ”бѓ‘бѓЈбѓљбѓ? бѓ—бѓЈ бѓ бѓќбѓ›бѓ”бѓљбѓ? бѓўбѓ?бѓћбѓ?бѓЎ бѓ“бѓђ бѓЎбѓђбѓўбѓ”бѓљбѓ”бѓ™бѓќбѓ›бѓЈбѓњбѓ?бѓ™бѓђбѓЄбѓ?бѓќ бѓ›бѓќбѓ›бѓЎбѓђбѓ®бѓЈбѓ бѓ”бѓ‘бѓ?бѓЎ бѓђбѓ•бѓўбѓќбѓ бѓ?бѓ–бѓ”бѓ‘бѓЈбѓљ бѓћбѓ?бѓ бѓ”бѓ‘бѓЎ бѓЁбѓ”бѓ”бѓ®бѓ”бѓ‘бѓђбѓ— бѓ”бѓЎ бѓ•бѓђбѓљбѓ“бѓ”бѓ‘бѓЈбѓљбѓ”бѓ‘бѓђ, бѓ?бѓ›бѓђбѓ•бѓ” бѓЎбѓђбѓ›бѓђбѓЈбѓ¬бѓ§бѓ”бѓ‘бѓљбѓќ ქსელбѓ?бѓЎ бѓЈбѓ–бѓ бѓЈбѓњбѓ•бѓ”бѓљбѓ§бѓќбѓ¤бѓђбѓ–бѓ” бѓђбѓ•бѓўбѓќбѓ бѓ?бѓ–бѓ”бѓ‘бѓЈбѓљ бѓћбѓ?бѓ бѓ”бѓ‘бѓЎ – бѓ”.бѓ¬. бѓўбѓ бѓђбѓњбѓ–бѓ?бѓўбѓЈбѓљ бѓ›бѓђбѓЈбѓ¬бѓ§бѓ”бѓ‘бѓљбѓ”бѓ‘бѓЎ – бѓ”бѓЎ бѓ•бѓђбѓљбѓ“бѓ”бѓ‘бѓЈбѓљбѓ”бѓ‘бѓђ бѓ•бѓ”бѓ  бѓ“бѓђбѓ”бѓ™бѓ?бѓЎбѓ бѓ”бѓ‘бѓђ, საქართველოს бѓќбѓћбѓ”бѓ бѓђбѓўбѓ?бѓЈбѓљ-ტექნбѓ?бѓ™бѓЈбѓ бѓ? бѓЎбѓђбѓђбѓ’бѓ”бѓњбѓўбѓќбѓЎ ფუნქცбѓ?бѓ”бѓ‘бѓ?бѓ“бѓђбѓњ бѓ’бѓђбѓ›бѓќбѓ›бѓ“бѓ?бѓњбѓђбѓ бѓ”, бѓ“бѓђ бѓ бѓќбѓ›бѓЄ бѓ“бѓђбѓ”бѓ™бѓ?бѓЎбѓ бѓќбѓЎ бѓ•бѓ”бѓ  бѓЁбѓ”бѓЎбѓ бѓЈбѓљбѓ“бѓ”бѓ‘бѓђ.

საქართველოს კანონპროექტбѓ?бѓЎ бѓ›бѓ?бѓ®бѓ”бѓ“бѓ•бѓ?бѓ—, „бѓЎбѓђбѓЇбѓђбѓ бѓќ бѓЎбѓђбѓ›бѓђбѓ бѓ—бѓљбѓ?бѓЎ бѓ?бѓЈбѓ бѓ?бѓ“бѓ?бѓЈбѓљбѓ? бѓћбѓ?бѓ бѓ?-საქართველოს бѓќбѓћбѓ”бѓ бѓђбѓўбѓ?бѓЈбѓљ-ტექნбѓ?бѓ™бѓЈбѓ бѓ? бѓЎбѓђбѓђбѓ’бѓ”бѓњбѓўбѓќбѓЎ бѓЁбѓ”бѓЎбѓђбѓ®бѓ”бѓ‘“ бѓ“бѓђ საქართვლოს бѓ™бѓђбѓњбѓќбѓњбѓЁбѓ? „ელექტრონულбѓ? бѓ™бѓќбѓ›бѓЈбѓњбѓ?бѓ™бѓђбѓЄбѓ?бѓ”бѓ‘бѓ?бѓЎ бѓЁбѓ”бѓЎбѓђбѓ®бѓ”бѓ‘“ бѓ¬бѓђбѓ бѓ›бѓќбѓ“бѓ’бѓ”бѓњбѓ?бѓљбѓ? бѓЄбѓ•бѓљбѓ?бѓљбѓ”бѓ‘бѓ”бѓ‘бѓ? бѓ’бѓђбѓњбѓЎбѓђбѓ™бѓЈбѓ—бѓ бѓ”бѓ‘бѓ?бѓ— бѓ“бѓ?бѓЎбѓ™бѓ бѓ?бѓ›бѓ?бѓњбѓђбѓЄбѓ?бѓЈбѓљбѓ?бѓђ бѓ›бѓЄбѓ?бѓ бѓ” бѓ“бѓђ бѓЎбѓђбѓЁбѓЈбѓђбѓљбѓќ бѓ‘бѓ?бѓ–бѓњбѓ”бѓЎбѓ?бѓЎ бѓ›бѓ?бѓ›бѓђбѓ бѓ— бѓ“бѓђ бѓ›бѓ?бѓЎбѓ? бѓЁбѓ”бѓЎбѓ бѓЈбѓљбѓ”бѓ‘бѓђ бѓЎбѓЄбѓ“бѓ”бѓ‘бѓђ бѓ©бѓ•бѓ”бѓњбѓ? бѓђбѓЎбѓќбѓЄбѓ?бѓђбѓЄбѓ?бѓ?бѓЎ бѓ¬бѓ”бѓ•бѓ бѓ? бѓ“бѓђ бѓђбѓ бѓђбѓ¬бѓ”бѓ•бѓ бѓ? бѓ›бѓЄбѓ?бѓ бѓ” бѓќбѓћбѓ”бѓ бѓђбѓўбѓќбѓ бѓ”бѓ‘бѓ?бѓЎ бѓЁбѓ”бѓЎбѓђбѓ«бѓљбѓ”бѓ‘бѓљбѓќбѓ‘бѓ”бѓ‘бѓЎ. бѓђбѓ¦бѓњбѓ?бѓЁбѓњбѓЈбѓљбѓ? კანონპროექტбѓ?бѓЎ бѓђбѓ бѓЎбѓ”бѓ‘бѓЈбѓљбѓ? რედაქცбѓ?бѓ?бѓ— ამოქმედება бѓћбѓ?бѓ бѓ“бѓђбѓћбѓ?бѓ  დაემუქრება бѓ›бѓЄбѓ?бѓ бѓ” бѓ“бѓђ бѓЎбѓђбѓЁбѓЈбѓђбѓљбѓќ бѓ‘бѓ?бѓ–бѓњбѓ”бѓЎбѓ?бѓЎ бѓ¬бѓђбѓ бѓ›бѓќбѓ›бѓђбѓ“бѓ’бѓ”бѓњбѓљбѓ”бѓ‘бѓ?бѓЎ бѓђбѓ бѓЎбѓ”бѓ‘бѓќбѓ‘бѓђбѓЎ бѓЎбѓђбѓўбѓ”бѓљбѓ”бѓ™бѓќбѓ›бѓЈбѓњбѓ?бѓ™бѓђбѓЄбѓ?бѓќ бѓ‘бѓђбѓ–бѓђбѓ бѓ–бѓ”.
დაუკონკრეტებელ� ვალდებულებებ� და საქართველოს ოპერატ�ულ-ტექნ�კურ� სააგენტოსთვ�ს მ�ნ�ჭებულ� ფართო დ�სკრეც�ა ზრდ�ს ტექნ�კურ და ფ�ნანსურ რ�სკებს სატელეკომუნ�კაც�ო ბაზრ�ს მოთამაშეებ�სთვ�ს და არ შეესაბამება ფაქტობრ�ვ მდგომარეობას და არსებულ მოცემულობებს. სამწუხაროა, რომ აღნ�შნულ� საკანონმდებლო პაკეტებ�ს პროექტ�ს მომზადებ�ს პროცესშ� არ მოხდა სატელეკომუნ�კაც�ო ბაზრ�ს მოთამაშეებ�ს ჩართვა, რომელთა რაოდენობა 150 კომპან�ას აჭარბებს და რომელთა დ�დ� უმეტესობა მც�რე და საშუალო ბ�ზნეს ორგან�ზაც�აა.

კანონპროექტებშ� მრავლადაა �მგვარ� რეგულაც�ებ�, რომლ�ს ამოქმედება ოპერატორებს აკ�სრებს შეუსაბამოდ მძ�მე და შეუსრულებელ რეგულაც�ებს. მათ შორ�ს უნდა გამოვყოთ ოპერატორებ�ს ვალდებულება, მოახდ�ნონ მათ� ქსელ�ს არქ�ტექტურ�ს და შესაბამ�ს� �ნტერფე�სებ�ს მოდ�ფ�ც�რება სააგენტოს მოთხოვნებ�თ და სტანდარტებ�თ �მგვარად, რომ შესაძლებელ� �ყოს სააგენტოს მ�ერ რეალურ დროშ� მონაცემებ�ს მოპოვება, ასევე მონ�ტორ�ნგ�ს ს�სტემ�სთვ�ს რეალურ დროშ� მ�წოდებ�ს ტექნ�კურ� შესაძლებლობა კომუნ�კაც��ს რეალურ დროშ� მოპოვებ�ს სტაც�ონარულ� ტექნ�კურ� შესაძლებლობ�თ სააგენტოს მ�ერ განსაზღვრულ� არქ�ტექტურ�სა და �ნტერფე�სებ�ს შესაბამ�სად.

ამ კომპან�ებს ქსელ� ორგან�ზებულ� აქვთ კონკრეტულ რეგ�ონშ� და მათ� შემოსავლებ� უმეტეს შემთხვევაშ� შეადგენს ბაზრ�ს მსხვ�ლ� მოთამაშეებ�ს შემოსავლებ�ს 1%-საც კ�, თუმცა მათ მ�ერ დაფარულ�ა �ს დასახლებულ� პუნქტებ� და სოფლებ�, სადაც ხშ�რ შემთხვევაშ� არ არ�ს წარმოდგენ�ლ� არცერთ� სხვა ოპერატორ� და არ არსებობს ხელმ�საწვდომ� ალტერნატ�ვა ჩვენ� ქვეყნ�ს მოსახლეობ�სთვ�ს. მათ� მწ�რ� ფ�ნანსურ� რესურს� შეუძლებელს ხდ�ს შესრულდეს კანონპროექტშ� გაწერ�ლ� ვალდებულებებ�.

бѓ›бѓќбѓЎбѓђбѓљбѓќбѓ“бѓњбѓ”бѓљбѓ?бѓђ, бѓ бѓќбѓ› бѓ›бѓЄбѓ?бѓ бѓ” бѓўбѓ”бѓљбѓ”бѓ™бѓќбѓ› бѓќбѓћбѓ”бѓ бѓђбѓўбѓќбѓ бѓ”бѓ‘бѓ?бѓЎ бѓ“бѓ?бѓ“бѓ? бѓЈбѓ›бѓ”бѓўбѓ”бѓЎбѓќбѓ‘бѓђ бѓ•бѓ”бѓ  бѓЁбѓ”бѓђбѓЎбѓ бѓЈбѓљбѓ”бѓ‘бѓЎ бѓ“бѓ¦бѓ”бѓЎ бѓђбѓ бѓЎбѓ”бѓ‘бѓЈбѓљ პროექტშбѓ? бѓђбѓ бѓЎбѓ”бѓ‘бѓЈбѓљ бѓ›бѓќбѓ—бѓ®бѓќбѓ•бѓњбѓ”бѓ‘бѓЎ бѓ•бѓ”бѓ бѓЄ бѓ¤бѓ?бѓњбѓђбѓњбѓЎбѓЈбѓ бѓ? бѓ“бѓђ бѓ•бѓ”бѓ бѓЄ бѓђбѓ бѓЎбѓ”бѓ‘бѓЈбѓљбѓ? бѓЎбѓђбѓ™бѓђбѓ“бѓ бѓќ бѓ бѓ”бѓЎбѓЈбѓ бѓЎбѓ?бѓЎ бѓћбѓ?бѓ бѓќбѓ‘бѓ”бѓ‘бѓЁбѓ?. бѓ’бѓђбѓЎбѓђбѓ¬бѓ”бѓ•бѓ? бѓ®бѓђбѓ бѓЇбѓ”бѓ‘бѓ? бѓЎбѓђбѓўбѓ”бѓљбѓ”бѓ™бѓќбѓ›бѓЈбѓњбѓ?бѓ™бѓђбѓЄбѓ?бѓќ бѓ™бѓќбѓ›бѓћбѓђбѓњбѓ?бѓђбѓ› бѓ®бѓќбѓ› бѓЈбѓњбѓ“бѓђ „бѓђбѓ›бѓќбѓ?бѓ¦бѓќбѓЎ“ бѓ›бѓќбѓ›бѓ®бѓ›бѓђбѓ бѓ”бѓ‘бѓљбѓ?бѓЎбѓ’бѓђбѓњ. бѓЁбѓ”бѓЎбѓђбѓ‘бѓђбѓ›бѓ?бѓЎбѓђбѓ“, бѓђбѓ› бѓЄбѓ•бѓљбѓ?бѓљбѓ”бѓ‘бѓ”бѓ‘бѓ?бѓЎ бѓЁбѓ”бѓ“бѓ”бѓ’бѓђбѓ“, бѓ›бѓЄбѓ?бѓ бѓ” бѓ›бѓђбѓЎбѓЁбѓўбѓђбѓ‘бѓ?бѓЎ ეფექტбѓ?бѓЎ бѓ’бѓђбѓ›бѓќ, бѓ’бѓђбѓ«бѓ•бѓ?бѓ бѓ“бѓ”бѓ‘бѓђ бѓ›бѓќбѓ›бѓЎбѓђбѓ®бѓЈбѓ бѓ”бѓ‘бѓђ бѓ“бѓђ бѓ”.бѓ?. бѓ”бѓЎ бѓ§бѓ•бѓ”бѓљбѓђбѓ¤бѓ”бѓ бѓ? бѓ“бѓђбѓђбѓ¬бѓ•бѓ”бѓ‘бѓђ бѓ?бѓЎбѓ”бѓ• бѓ‘бѓќбѓљбѓќ бѓ›бѓќбѓ›бѓ®бѓ›бѓђбѓ бѓ”бѓ‘бѓ”бѓљбѓЎ.

კანონპროექტ�ს შესაბამ�სად, დადგენ�ლ� რეგულაც�ებ�თ, ოპერატორებ�, სააგენტოს მ�ერ განსაზღვრულ� აპარატურ�ს და პროგრამულ� უზრუნველყოფ�ს შეძენ�ს გარდა, ასევე ვალდებულებ� �ქნებ�ან უსასყ�დლოდ გასწ�ონ სააგენტოს აპარატურ�ს თანალოკაც��ს მომსახურება. მც�რე და საშუალო ზომ�ს სატელეკომუნ�კაც�ო ოპერატორებ�, საწყ�ს ეტაპზე მ�ნ�მალურ� დანახარჯებ�თ ახორც�ელებენ ოპერ�რებას. ამგვარ ოპერატორებს საწყ�ს ეტაპზე მხოლოდ რამდენ�მე ათეულ� ან თუნდაც ასეულ� აბონენტ� ჰყავს, ქსელ� �აფ� კაპ�ტალურ� დანახარჯებ�თ �ქმნება და შემოსავალ� მ�ნ�მალურ�ა. �მ შემთხვევაშ� თუ მას დაეკ�სრება კანონპროექტშ� წარმოდგენ�ლ� ვალდებულებებ�, გაურკვეველ� და არაპროგნოზ�რებად� ბ�ზნეს რ�სკებ�ს და გაურკვეველ� სამომავლო ხარჯებ�ს გამო, ამგვარ� პროვა�დერ�სთვ�ს არ �ქნება სა�ნტერესო გაფართოება და ამ ვალდებულებებ�ს დაკ�სრება კ�დევ ერთ� ნაბ�ჯ�ა �მ�საკენ, რომ მთლ�ანად და�ხუროს მც�რე და საშუალო ბ�ზნეს�. მათ� უმეტესობ�ს მ�ერ ეს �ნ�ც�ატ�ვა აღქმულ� �ყო, როგორც პ�რდაპ�რ� დარტყმა საკომუნ�კაც�ო ბ�ზნესზე. გარდა აღნ�შნულ�სა, მათ� მოწყობ�ლობებ� და ქსელ�ს სხვადასხვა ელემენტ� ხშ�რ შემთხვევაშ� განთავსებულ�ა დაქ�რავებულ და შეზღუდულ� მოცულობ�ს მც�რე ფართზე, რომლ�ც შესაბამ�სად სასყ�დლ�ან�ა და, რაც მთავარ�ა, მ�ს� მესამე პ�რებ�სთვ�ს გადაცემა შეზღუდულ�ა ობ�ექტურ� მ�ზეზებ�ს გამო. მც�რე ოპერატორებ�სთვ�ს უსასყ�დლოდ სააგენტოს აპარატურ�ს განთავსებ�ს ვალდებულებ�ს დაკ�სრება კ�დევ უფრო გაურთულებს ოპერ�რებას და მათ ბაზრ�დან გაძევებას გამო�წვევს. ამავდროულად, აპარატურ�ს განთავსებ�ს ადგ�ლებშ�, განსაკუთრებ�თ რეგ�ონებშ� არსებობს ელექტროენერგ��ს მ�წოდებ�ს პრობლემა, რომელ�ც სამწუხაროდ ვერ მოუგვარდა, რ�ს გამოც ოპერატორებს უწევთ მუდმ�ვ� დენ�ს წყაროს ორგან�ზება და აპარატურ�ს და მოწყობ�ლობებ�ს შეძენა მხოლოდ მათთვ�ს საკმარ�ს� ს�მძლავრეებ�თ.

 

 

 

 

 

საქართველოს бѓ›бѓЄбѓ?бѓ бѓ” бѓ“бѓђ бѓЎбѓђбѓЁбѓЈбѓђбѓљбѓќ бѓЎбѓђбѓўбѓ”бѓљбѓ”бѓ™бѓќбѓ›бѓЈбѓњбѓ?бѓ™бѓђбѓЄбѓ?бѓќ бѓќбѓћбѓ”бѓ бѓђбѓўбѓќбѓ бѓ”бѓ‘бѓ?бѓЎ бѓђбѓЎбѓќбѓЄбѓ?бѓђбѓЄбѓ?бѓ?бѓЎ бѓ’бѓђбѓњбѓЄбѓ®бѓђбѓ“бѓ”бѓ‘бѓђ бѓ”.бѓ¬. „бѓ¤бѓђбѓ бѓЈбѓљбѓ? бѓ›бѓќбѓЎбѓ›бѓ”бѓњбѓ”бѓ‘бѓ?бѓЎ“ бѓ™бѓђбѓњбѓќбѓњбѓ›бѓ“бѓ”бѓ‘бѓљбѓќбѓ‘бѓђбѓЁбѓ? бѓЁбѓ”бѓЎбѓђбѓўбѓђбѓњ бѓЄбѓ•бѓљбѓ?бѓљбѓ”бѓ‘бѓ”бѓ‘бѓ—бѓђбѓњ бѓ“бѓђбѓ™бѓђбѓ•бѓЁбѓ?бѓ бѓ”бѓ‘бѓ?бѓ—

„ელექტრონულбѓ? бѓ™бѓќбѓ›бѓЈбѓњбѓ?бѓ™бѓђбѓЄбѓ?бѓ”бѓ‘бѓ?бѓЎ бѓЁбѓ”бѓЎбѓђбѓ®бѓ”бѓ‘“ საქართველოს бѓ™бѓђбѓњбѓќбѓњбѓЁбѓ? бѓ“бѓђбѓ’бѓ”бѓ’бѓ›бѓ?бѓљбѓ? бѓЄбѓ•бѓљбѓ?бѓљбѓ”бѓ‘бѓ”бѓ‘бѓ?бѓ— бѓ“бѓ’бѓ?бѓњбѓ“бѓ”бѓ‘бѓђ бѓ‘бѓђбѓ–бѓђбѓ бѓ–бѓ” бѓЁбѓ”бѓ›бѓќбѓЎбѓ•бѓљбѓ?бѓЎ бѓ“бѓђбѓ›бѓђбѓўбѓ”бѓ‘бѓ?бѓ—бѓ? бѓ‘бѓђбѓ бѓ?бѓ”бѓ бѓ”бѓ‘бѓ?. бѓ?бѓ›бѓ?бѓЎбѓ—бѓ•бѓ?бѓЎ бѓ бѓќбѓ› бѓћбѓ?бѓ бѓ›бѓђ бѓ’бѓђбѓ?бѓђбѓ бѓќбѓЎ бѓђбѓ•бѓўбѓќбѓ бѓ?бѓ–бѓђбѓЄбѓ?бѓђ бѓ›бѓђбѓЎ бѓЈбѓњбѓ“бѓђ ჰქონდეს бѓЈбѓ¤бѓљбѓ”бѓ‘бѓђбѓ›бѓќбѓЎбѓ?бѓљбѓ? бѓќбѓ бѓ’бѓђбѓњбѓќбѓЎ – бѓЎбѓђбѓђбѓ’бѓ”бѓњбѓўбѓќбѓЎ бѓ›бѓ?бѓ”бѓ  бѓ’бѓђбѓЄбѓ”бѓ›бѓЈбѓљбѓ? бѓ¬бѓ?бѓњбѓђбѓЎбѓ¬бѓђбѓ бѓ? бѓ“бѓђбѓЎбѓ™бѓ•бѓњбѓђ бѓ™бѓќбѓ›бѓЈбѓњбѓ?бѓ™бѓђбѓЄбѓ?бѓ?бѓЎ бѓ бѓ”бѓђбѓљбѓЈбѓ  бѓ“бѓ бѓќбѓЁбѓ? бѓ›бѓ?бѓ¬бѓќбѓ“бѓ”бѓ‘бѓ?бѓЎ бѓЎбѓўбѓђбѓЄбѓ?бѓќбѓњбѓђбѓ бѓЈбѓљбѓ? ტექნбѓ?бѓ™бѓЈбѓ бѓ? бѓЁбѓ”бѓЎбѓђбѓ«бѓљбѓ”бѓ‘бѓљбѓќбѓ‘бѓ?бѓЎ бѓ›бѓќбѓ—бѓ®бѓќбѓ•бѓњбѓ?бѓЎ бѓЎбѓ бѓЈбѓљбѓ? бѓђбѓњ бѓњбѓђбѓ¬бѓ?бѓљбѓќбѓ‘бѓ бѓ?бѓ•бѓ? бѓ“бѓђбѓ™бѓ›бѓђбѓ§бѓќбѓ¤бѓ?бѓљбѓ”бѓ‘бѓ?бѓЎ бѓЁбѓ”бѓЎбѓђбѓ®бѓ”бѓ‘.

პრობლემურ რეგულაც�ებ�ს კატეგორ��ს საკ�თხებს უნდა მ�ვაკუთვნოთ ასევე სააგენტოს უფლებამოს�ლება მოახდ�ნოს საქართველოს კომუნ�კაც�ებ�ს მარეგულ�რებელ� ეროვნულ� კომ�ს��ს მ�ერ გამოყოფ�ლ� რად�ო ს�ხშ�რეებ�ს მართვა კონტროლ� და უსაფრთხოება, რადგან გაურკვეველ�ა რა მეთოდებ�თ და რა მ�ზნებ�თ მოხდება აღნ�შნულ� ს�ხშ�რეებ�ს კონტროლ�. ასევე გაურკვეველ�ა სააგენტოს, როგორც ლ�ცენზ��ს გამცემ� ორგან�ზაც��ს უფლებამოს�ლება ელექტრონულ� კომუნ�კაც�ებ�ს მონ�ტორ�ნგ�ს ს�სტემებ�ს დამზადებ�ს, �მპორტ�ს ან ექსპორტ�ს ლ�ცენზ�რებ�ს კუთხ�თ, როდესაც დღეს თავად ოპერატორებ� ამზადებენ პროგრამულ პროდუქტს და �ყენებენ საკუთარ� მ�ზნებ�სთვ�ს.

მკაცრ�ა სანქც�ებ�ს ოდენობებ� სააგენტოს მოთხოვნებ�ს და ვალდებულებებ�ს შეუსრულებლობ�სთვ�ს. წერ�ლობ�თ გაფრთხ�ლებ�ს შემდეგ, მარეგულ�რებლ�ს მ�ერ შესაძლოა მოხდეს ოპერატორ�ს დაჯარ�მება 30000, 90 000 და 200 000 ლარ�თ, ხოლო საბოლოოდ შესაძლოა ა�კრძალოს ოპერატორ�ს საქმ�ანობ�ს უფლება. დღეს არსებულ� მდგომარეობ�თ, მხოლოდ მსხვ�ლ ოპერატორებს აქვთ შესაძლებლობა რომ და�ცვან წარმოდგენ�ლ� კანონპროექტ�თ განსაზღვრულ� ვალდებულებებ�, შესაბამ�სად ეს გამო�წვევს მც�რე ოპერატორებ�ს უმეტესობ�ს გაკოტრებას და ბაზრ�დან გასვლას პ�რველ�ვე სანქც�ებ�ს გამოყენებ�ს შემდგომ, ხოლო მეორეს მხრ�ვ, �მ შემთხვევაშ� თუ სანქც�ებ�ს მ�ზან�ა არა ბაზრ�ს სრულ� მონოპოლ�ზაც�ა არამედ კანონ�ს აღსრულება, სანქც��ს თანხებ� უნდა �ყოს ბრუნვაზე მ�ბმულ� რაც კონვე�რულ�ცაა და სამართლ�ან�ც.

მ�ვმართავთ თხოვნ�თ საქართველოს პარლამენტ�ს �ურ�დ�ულ კომ�ტეტს არ მოხდეს ამ კანონპროექტებ�ს განხ�ლვა დაჩქარებულ� წეს�თ, შექმნათ სამუშაო ჯგუფ� და ჩაგვრთოთ მც�რე და საშუალო სატელეკომუნ�კაც�ო ბაზრ�ს მოთამაშეებ�, ჩვენ� ასოც�აც�ა და სხვა და�ნტერესებულ� პ�რებ� ამ კანონპროექტ�ს პაკეტებ�ს განხ�ლვ�ს პროცესშ�, ჩვენ� არგუმენტებ�ს წარმოსადგენად და დასასაბუთებლად, რადგან არსებულ� რედაქც�ა მო�ცავს სამართლებრ�ვ, ეკონომ�კურ და ტექნ�კურ რ�სკებს ბაზრ�ს მოთამაშეებ�სთვ�ს და საბოლოოდ ბაზრ�ს მდგრად� განვ�თარებ�სთვ�ს.